Утоли мои печали

Детально: утоли мои печали - со всех открытых источников и разных уголков мира на сайте 1000-molitv.ru для наших уважаемых читателей.

Оглавление [Показать]

утоли мои печали

Пе́снь 1.

Ирмо́с: Во глубине́ постла́ иногда́ фараони́тское всево́инство преоруже́нная си́ла, вопло́щшееся же Сло́во всезло́бный гре́х потреби́ло е́сть, препросла́вленный Госпо́дь, сла́вно бо просла́вися.

Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ на́с.

Я́же все́м удо́бь послу́шная в ско́рби и в печа́ли помога́ющая, Богоро́дице Блага́я, благода́ть пода́ждь пе́ти Тя́ дерза́ющим, Влады́чице, скорбя́щих Ра́досте.

Многобога́тную благода́ть стяжа́вши, Влады́чице, дерзнове́нною Твое́ю моли́твою пресла́вно изми́ мя́ от напа́стей, убо́гаго раба́ Твоего́, скорбя́щих Ра́досте.

От вра́г ви́димых и неви́димых изба́ви, мо́лимся, к Тебе́ прибега́ющих, Богоро́дице, и разори́ вся́к сове́т борю́щих на́с.

Отыми́ поноше́ние челове́ческое и клеветы́ наве́тник от мене́, Богоро́дице, молю́ Тя́, да усе́рдно сла́влю Го́спода, Его́же пита́ла еси́.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Утверди́ на́с в Тебе́, Го́споди, дре́вом умерщвле́й гре́х, и стра́х Тво́й всади́ в сердца́ на́с, пою́щих Тя́.

Враго́в наве́ты разори́ су́етныя, Всепе́тая Богоро́дице, и не оскуде́й моли́твами Твои́ми, снабдя́щи на́с, восхваля́ющих Тя́.

При́зри, Чи́стая, ми́лостивным Твои́м о́ком и изба́ви мя́ вся́каго наве́та ви́димых и неви́димых враго́в, ослепи́вши зе́ницы оче́с и́х.

Зло́е нападе́ние враго́в, я́ко о́гнь, паля́щее, и́щущих всегда́ погуби́ти на́с, Де́во, росо́ю моли́тв Твои́х угаси́.

Неугаси́мая лампа́до, заря́ присносия́тельная, но́щию мя́ скорбе́й одержи́ма просвети́ моли́твами Твои́ми, ро́ждшая Со́лнце сла́вы — Христа́.

Седа́лен, гла́с 2:

Моле́ние те́плое и стена́ необори́мая, ми́лости исто́чниче, ми́рови прибе́жище, приле́жно вопие́м Ти́: Богоро́дице Влады́чице, предвари́, и от бе́д изба́ви на́с, Еди́на вско́ре предста́тельствующая.

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди, гла́с Тво́й, его́же ре́кл еси́, гла́с вопию́щаго в пусты́ни, я́ко возгреме́л еси́ над вода́ми мно́гими, Твоему́ свиде́тельствуяй Сы́ну, ве́сь бы́в соше́дшаго Ду́ха, возопи́: Ты́ еси́ Христо́с, Бо́жия му́дрость и си́ла.

Моли́тву неусы́пну, заступле́ние тве́рдо мо́лим: умилосе́рдися, и ви́ждь на́шу нестерпи́мую печа́ль, боле́зни, ско́рби, стра́сти, и благопреме́нно посети́, Ма́ти Бо́жия, ра́дость ско́рую подаю́щи.

Не неприча́стни есмы́, Влады́чице, Твоего́ заступле́ния в ско́рбех, те́мже и ны́не на́м помози́ вско́ре, лю́те обурева́емым, ру́ку простира́ющи, Чи́стая. Бу́ди ми́лостива боле́знем на́шим, Ма́ти Бо́жия, ра́дость ско́рую подаю́щи.

Не упова́ша, Влады́чице, на Тя́ беззако́ннующии, но упова́ша на язы́к челове́чь, при́сно зави́стно излия́вшийся, непра́ведно пролия́ти кро́вь и́скренняго, рыка́юще, Ты́ же, Чи́стая, че́люсти и́х сокруши́.

Смири́, Влады́чице, враго́в вознесе́нную вы́ю велере́чующих, сове́ты, и злонра́вия, и сердца́, поуча́ющаяся злы́м, на мя́ по вся́ дни́, кре́пость же и побе́ду пода́ждь призыва́ющим Тя́, Ма́ти Бо́жия, ра́дость ско́рую подаю́щи.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: У́гль Иса́ии проявле́йся, Со́лнце из де́вственныя утро́бы возсия́, во тьме́ заблу́ждшим, Богоразу́мия просвеще́ние да́руя.

Моли́твеннице нело́жная, упова́ние христиа́н, Обра́дованная, приими́ мольбы́ от на́с, приле́жно призыва́ющих и моля́щихся Тебе́.

Исто́чник Тя́ жи́зни су́щий, Чи́стая, безсме́ртия источа́ющий во́ды, земноро́днии, позна́вше, ублажа́ем.

Вооружи́ся на ны́ лука́вно вра́г, язы́ком, я́коже мече́м, погуби́ти хотя́, но Твое́ю, Богороди́тельнице, кре́постию предвари́.

Пучи́ну, Чи́стая, заступле́ний кто́ изочте́т си́лы Твоея́? Те́мже на́с, су́щих в ну́жде, ско́ро предвари́.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: В бе́здне грехо́вней валя́яся, неизсле́дную милосе́рдия Твоего́ призыва́ю бе́здну: от тли́, Бо́же мя́ возведи́.

Целому́дрия су́щи хода́таица, призыва́ющим Тя́ ны́не яви́ся и от вся́ких изба́ви напа́стей и бе́д, Богоневе́сто.

Злоде́йства вра́жия разори́ и клеветы́ непра́ведныя уста́ви, Благослове́нная Пречи́стая, избавля́ющи непови́нныя от ско́рби.

Лю́тыми грехи́ окруже́ни и напа́стными беда́ми потопля́еми, под боже́ственный покро́в Тво́й прибега́ем, Ма́ти Христа́ Бо́га.

Неискусому́жно ро́ждши Го́спода, яви́ся по рождестве́ па́ки де́вствующи. О, пресла́внаго чудесе́, в Тебе́ соде́ланнаго, Богоневе́сто!

Конда́к, гла́с 6:

Не вве́ри мя́ челове́ческому предста́тельству, Пресвята́я Влады́чице, но приими́ моле́ние раба́ Твоего́: ско́рбь бо обдержи́т мя́, терпе́ти не могу́ де́монскаго стреля́ния, покро́ва не и́мам, ниже́ где́ прибе́гну, окая́нный, всегда́ побежда́емь, и утеше́ния не и́мам, ра́зве Тебе́, Влады́чице ми́ра, упова́ние и предста́тельство ве́рных, не пре́зри моле́ние мое́, поле́зно сотвори́.

И́кос:

Простри́ дла́ни Свои́, и́миже все́х Влады́ку я́ко младе́нца прия́ла еси́, не оста́ви на́с, всегда́ наде́ющихся на Тя́, бо́дренною Твое́ю моли́твою и неисче́тною бла́гостию уще́дри на́с, и пода́ждь душа́м на́шим милосе́рдие Свое́, в ве́ки источа́ющи: Тебе́ бо и́мамы, гре́шнии, Засту́пницу от находя́щих на ны́ бе́д и зо́л. Но, я́ко иму́щая милосе́рдия щедро́ты, ускори́ на моли́тву, и потщи́ся на умоле́ние, заступа́ющи при́сно, Богоро́дице, чту́щих Тя́.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: Да пресла́вное рождество́ Твое́, Христе́, е́же от Де́вы, прообрази́ши я́ве, неопали́мы в пещи́ о́троки сохрани́л еси́, пе́сньми пою́щия Тебе́: отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

О, благоутро́бия Твоего́, Де́во Чи́стая! Реши́ши бо безме́рныя печа́ли и напа́сти призыва́ющим в ну́жде и обстоя́нии. Те́мже и ны́не помози́, Благослове́нная, Тя́ восхваля́ющим.

Покажи́ ско́рое твое́ заступле́ние, покажи́, я́ко мо́жеши я́ко Ма́ти Бо́га, призыва́ем Тя́ от се́рдца, со слеза́ми припа́дающе, ско́рбь укроти́ и боле́знь рабо́в Твои́х вско́ре.

Уста́ челове́ков, я́ко льво́в лю́тых, гро́ба тяжча́йше отверзо́шася го́рько поглоти́ти мя́, но Ты́, Богоро́дице, яви́ся наде́жда ненаде́ющимся и низложи́ кре́пость и́х, Благослове́нная.

Да у́зрят врази́ и постыдя́тся, да уразуме́ют и ви́дят Твою́, е́же по на́м сопроти́в борю́щую си́лу, и в про́пасть преиспо́днюю низложи́ и́х, Благослове́нная, Наде́ждо ненаде́ющихся.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Пе́щь иногда́ о́гненная в Вавило́не де́йства разделя́ше, Бо́жиим веле́нием халде́и опаля́ющая, ве́рныя же ороша́ющая, пою́щия: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода.

Прибе́жище на́ше и ми́ру ра́дование, Богороди́тельнице, умилосе́рдитися потщи́ся и спе́шно благода́ть Твою́ пода́ждь на́м, оскорбле́нным, и заступи́, Блага́я, Твоя́ рабы́.

Сове́т су́етен совеща́ша лю́те на ны́ безбо́жных со́нмища, я́коже пре́жде Ахитофе́л. Но вопие́м: Твои́ми моли́твами се́й разори́, низло́жши си́х кре́пость, Богоро́дице.

Призыва́ющих Тя́, Богоро́дице, от души́ нело́жно во вся́кой ско́рби, и в боле́знех разли́чных, и беда́х лю́тых спе́шно услы́ши, Влады́чице, си́х избавля́ющи при́сно моли́твами Твои́ми.

Да и́мя Твое́, Богоро́дице, на земли́ славосло́вится, И́же, из Тебе́ возсия́в, гре́шником держа́вную наде́жду и сте́ну Тя́ дарова́: Тобо́ю бо вся́кое дыха́ние к Бо́гу притека́ет.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Недоуме́ет вся́к язы́к благохвали́ти по достоя́нию, изумева́ет же у́м и преми́рный пе́ти Тя́, Богоро́дице: оба́че Блага́я су́щи, ве́ру приими́, и́бо любо́вь ве́си Боже́ственную на́шу, Ты́ бо христиа́н еси́ Предста́тельница, Тя́ велича́ем.

Да загради́тся вся́к язы́к, лука́вым поуча́яйся, да молча́т устна́ льсти́вая и уста́, непра́ведно глаго́лющая на пра́веднаго беззако́ние, горды́нею и за́вистию вражде́бною вку́пе, Богоро́дицы моли́твою и святы́х Христо́вых.

В моли́твах бо́друю, Чи́стую Богоро́дицу призыва́ем вси́, боле́знию и ско́рбию одержи́ми, взыва́юще: Влады́чице Чи́стая, ско́ро изба́ви от обдержа́щих боле́зней рабы́ Твоя́ при́сно, я́ко по Бо́зе Засту́пницы ины́я не и́мамы.

Отча́явшихся ве́лие прибе́жище, обурева́емых ти́хое приста́нище, Ты́ еси́, Богоро́дице. Те́мже и мы́ притека́ем, взыва́юще: да не постыди́мся, Ма́ти и́стиннаго Живота́, но да, благодаря́ще, усе́рдно Тя́ велича́ем.

Приими́, Отрокови́це Пречи́стая, боже́ственную пе́снь, воздава́ющи благода́ть на Тя́ наде́ющимся, и ми́р испроси́ Це́рквам при́сно посла́ти и Оте́честву на́шему одоле́ния и побе́ды, да христиа́нский вся́к язы́к Тя́ велича́ет.

Свети́лен:

Те́плое заступле́ние в беда́х, в печа́лех утеше́ние, и к Бо́гу примире́ние, Е́юже тли́ изба́вихомся, Богоро́дицу, ве́рнии, ублажа́ем.

Сла́ва, и ны́не: Тя́ Предста́тельницу и́мамы, гре́шнии, о, Пресвята́я Де́во, Ты́ ми́лостива к на́м сотвори́ Сы́на Твоего́ и Бо́га на́шего ма́терними Твои́ми моли́твами.

утоли мои печали

Кондак 1

Взбра́нное нам и ди́в­ное из­бав­ле́­ние да­ро­ва́­ся, Твой о́б­раз чест­ны́й, Преблагослове́нная Де́­во Вла­ды́­чи­це Бо­го­ро́­ди­це, я́ко из­ба́вль­ше­ся от злых яв­ле́­ни­ем его́ и к не­му́ взи­ра́ю­ще, воспису́ем Ти бла­го­да́р­ствен­ная раби́ Твои́, Бо­го­ро́­ди­це; но я́ко иму́щая держа́ву непобеди́мую, от вся́­ких нас бед сво­боди́, да зо­ве́м Ти:

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Икос 1

А́н­гел мно́­жест­во и вся Не­бе́с­ная Во́­ин­ства сла́вят Те­бе́, Цари́цу всех Богоро́дицу, Ты же испо́лнила еси́ ра́­дос­ти ду́­ши на́­ша ми́лостивым яв­ле́­ни­ем нам о́браза Тво­его́ свя­та́­го, Бо­го­из­бра́н­ная Де́­во Вла­ды́­чи­це, к нему́же кла́няющеся, Те­бе́ умиле́нная мо­ле́­ния возсыла́ем, милосе́рдому Тво­ему́ к нам зас­туп­ле­нию со стра́­хом зо­ву́­ще та­ко­ва́я:

Ра́­дуй­ся, От­ца́ Безнача́льнаго благослове́ние; ра́­дуй­ся, Сы́­на Преве́чнаго жи­ли́­ще.

Ра́­дуй­ся, Ду́­ха Свя­та́­го пребыва́ние; ра́­дуй­ся, я́ко Те­бе́ сла́вят многоочи́тии херуви́ми.

Ра́­дуй­ся, я́ко Те­бе́ по­хва́ль­ная при­но́­сят шестокрила́тии серафи́ми; ра́­дуй­ся, я́ко Те­бе́ вся не­бе́с­ная во́­ин­ства велича́ют.

Ра́­дуй­ся, я́ко Те­бе́ вся коле́на зем­на́я Ма́­терь Бо́­жию испове́дуют; ра́­дуй­ся, я́ко То­бо́ю вся вселе́нная ве­се́­лия ис­пол­ня́­ет­ся.

Ра́­дуй­ся, я́ко То­бо́ю вся бо­ле́з­ни на́­ша ис­це­ля́­ют­ся; ра́­дуй­ся, Тво­и́ми бо мо­ли́т­ва­ми пе­ча́­ли на́­ша утоля́ются.

Ра́­дуй­ся, Тво­и́ми бо хода́тайствы вся про­ше́­ния на́­ша исполня́ются; ра́­дуй­ся, я́ко Те­бе́ и Сы́­ну Тво­ему́ в Тво­е́й чест­не́й ико­не бла­го­да́р­но по­кло­ня́­ем­ся.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 2

Ви́дят Тя, Бо­го­из­бра́н­ная От­ро­ко­ви́­це, вся не­бе́с­ныя си́­лы предстоя́щу всег­да́ Пре­сто́­лу Сла́­вы Не­бе́с­на­го Ца­ря́ и за христиа́ны к Сы́­ну и Бо́­гу моля́щуюся, Не­бе́с­ная Ца­ри́­це; мы же гре́ш­нии на зем­ли́, зря́ще Твою́ свя­ту́ю ико́­ну и к ней при­па́­даю­ще, Те­бе́ ра́­дост­но по­кло­ня́­ем­ся, зо­ву́­ще: Алли­лу́иа.

Икос 2

Ра́­зум по­да́ждь нам, Всеусе́рдная Предста́тельнице на́­ша, Не­бе́с­ная Ца­ри́­це, из уст бо нас скве́рных, ка́­ко мо́щно пе́­ти Тво­ему́ и́мени? Я́ко бла­ги́х еси́ нам Хода́таица, сильна́ еси́ вспомоществова́ти во вся́­кой на́­ми тре́буемой по́­мо­щи, да Те­бе́ со уми­ле́­нием зо­ве́м си́­це:

Ра́­дуй­ся, мо­ли́т­вы о нас к Сы́­ну и Бо́­гу во уте­ше́­ние принося́щая; ра́­дуй­ся, Тво­и́ми мо­ли́т­ва­ми о́чи на́­ша от ве́ч­на­го рыда́ния из­бав­ля́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, Тво­и́ми Ма́­тер­ни­ми мо­ли́т­ва­ми Сы́­на и Бо́­га на ми́­лость к нам приклоня́ющая; ра́­дуй­ся, Тво­и́ми мо­ли́т­ва­ми пра́ведный на нас гнев Бо́­жий утоля́ющая.

Ра́­дуй­ся, Тво­и́ми хода́тайствы гре­хи́ на́­ша проща́ющая; ра́­дуй­ся, Твое́ю по́­мо­щию стра́с­ти на́­ша истребля́ющая.

Ра́­дуй­ся, Тво­и́м пред­ста́­тель­ством вре́­мен­ная на́­ша ско́р­би раз­ру­ша́ю­щая; ра́­дуй­ся, Ты во вся́­ких бе­да́х и ну́ж­дах нам помога́ющая.

Ра́­дуй­ся, Тя сла́вящих всег­да́ про­слав­ля́ю­щая; ра́­дуй­ся, Твое́ю ра́­дос­тию пе­ча́­ли на́­ша утоля́ющая.

Ра́­дуй­ся, непреста́нное нам ве­се́­лие подава́ющая; ра́­дуй­ся, нам ра́йс­кия две́ри отверза́ющая.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 3

Си́­ла Вы́ш­ня­го осени́ Тя к ско́рому и те́п­ло­му зас­туп­ле­нию ве́р­но при­те­ка́ю­щих к Те­бе́ и честно́му Тво­ему́ о́б­ра­зу поклоня́ющихся, еди́ней бо то́кмо Те­бе́, нетле́нней и Пре­чи́с­тей Бо­го­ма́­те­ри, да­де­ся дар вся́­кое благо́е на́­ше про­ше́­ние исполня́ти, и еди́на Ты мо́жеши нам по­мо­щи́, ели́ко хо́щеши. Тем всяк во́зраст славосло́вит Сы́­на Тво­его́ и Бо́­га на́­ше­го, зо­вы́й: Алли­лу́иа.

Икос 3

Иму́­щи бо­га́т­ство ми­ло­се́р­дия не­ос­ку́д­ное, всем конце́м земны́м простира́еши ру­ку́ по́­мо­щи и подае́ши боля́щим ис­це­ле́­ние, стра́­жду­щим осла́бу, сле­пы́м про­зре́­ние и всем вся по потре́бе исполня́еши. Мы же Те­бе́ бла­го­да́р­но си́­це по­е́м:

Ра́­дуй­ся, еди́на Ма́­ти, ми­ло­се́р­дие нам яв­ля́ю­щая; ра́­дуй­ся, ми́­лос­ти со­кро́­ви­ще мно­го­це́н­ное нам от­кры­ва́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, безчи́сленныя щед­ро́­ты всем подава́ющая; ра́­дуй­ся, сло́­во пре­му́д­ро­сти про­ся́­щим да́­рую­щая.

Ра́­дуй­ся, пре­спе́­яние ра́­зу­ма ю́ным подава́ющая; ра́­дуй­ся, ра́­ны на́­ша гре­хо́в­ныя истребля́ющая.

Ра́­дуй­ся, пра́­вед­ных в ра́йс­ких селе́ниих насажда́ющая; ра́­дуй­ся, отча́янным бу́дущих благ На­де́ж­до и Укреп­ле́­ние.

Ра́­дуй­ся, всех па́дших ско́ро к бла­го­да́­ти возставля́ющая; ра́­дуй­ся, всем вся́­кую тре́буемую от Те­бе́ по́­мощь подава́ющая.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 4

Бу́­рею мно́гих бед одержи́мым нам всег­да́ по­мо­га́е­ши, Не­бе́с­ная Ца­ри́­це, с ве́­рою при­бе­га́ю­щим к Те­бе́ и поклоня́ющимся цель­бо­но́с­ней Тво­е́й ико­не, е́йже первопи́санней иногда́ рекла́ еси́: С сим о́б­ра­зом бла­го­да́ть Моя́ и си́­ла. И мы и́стинно ве́­ру­ем, я́ко послу́шаеши про­ше́­ния при­зы­ва́ю­щих и́мя свято́е Твое́ и Сы́­ну Тво­ему́ зо­ву́­щих: Алли­лу́иа.

Икос 4

Слы́­ша Гос­по́дь Твоя́ на не­бе­си́ о нас хода́тайства, избра́нная Па­ла́­то Ду́­ха Свя­та́­го, исполня́ет Твоя́ про­ше́­ния, мы же гре́ш­нии на зем­ли́, ви́­дев­ше свя­ту́ю Твою́ ико́­ну, я́ко светоза́рное со́лн­це нам светя́щуюся, Те­бе́, я́ко Бо­жией Ма­те­ри, дерза́ем гла­го́­ла­ти:

Ра́­дуй­ся, Со́лн­це мы́сленное нам яв­ля́ю­щая; ра́­дуй­ся, Све́­том не­мер­ца́ю­щим нас про­све­ща́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, умерщвле́нных греха́ми нас ожив­ля́ю­щая; ра́­дуй­ся, непло́дным ма́терем ложесна́ разреша́ющая.

Ра́­дуй­ся, неча́янно на­ходя́­щих на нас злых вра­го́в ско́ро про­го­ня́ю­щая; ра́­дуй­ся, жела́емых благ всег­да́ нас наслажда́ющая.

Ра́­дуй­ся, ско́ро в бе­да́х и в пе­ча́­лех нас утеша́ющая; ра́­дуй­ся, ве́­рою и́мя Твое́ при­зы­ва́ю­щих от неча́янныя сме́р­ти спа­са́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, на Тя упова́ющим безконе́чный жи­во́т да́­рую­щая; ра́­дуй­ся, ве́­ру и лю­бо́вь к Те­бе́ иму́­щих к не­бе­си́ возводя́щая.

Ра́­дуй­ся, Предста́тельство на́­ше кре́п­кое; ра́­дуй­ся, во вся́­ких обстоя́тельствах нас защища́ющая.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 5

Боготе́чную звезду́, чест­ну́ю Твою́ ико́­ну, Ты нам показа́ла еси́, Вла­ды́­чи­це ми́­ра, к ней­же мы зря́ще и ве́­рою серде́чною мо­ля́­ще­ся, Те­бе́, Бо­го­ро́­ди­це, гла­го́­лем: Ты еси́ нам щит не­по­бе­ди́­мый и сте­на́ не­обо­ри́­мая, во­пию́­щим Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 5

Ви́деша си́­лы не­бе́с­ныя на ру­ку́ Твое́ю Со­зда́в­ша­го Свои́ма рука́ма че­ло­ве́­ки и Вла­ды́­ку разумева́юще Его́; мы же гре́ш­нии на зем­ли́, зря́ще изображе́нную Те­бе́, Пречи́стую Ма́­терь Его́, лю­бе́з­но Свои́ ру́­це к нам простира́ющую, к Те­бе́ уми́ль­но зо­ве́м:

Ра́­дуй­ся, на ру­ку́ Твое́ю Огнь Бо­же́ст­вен­ный неопа́льно держа́щая, И́м­же гре­хи́ на́­ша попаля́ются; ра́­дуй­ся, на ру­ку́ Твое́ю Све́­та Неприкоснове́ннаго носи́вшая, И́м­же ду́­ши на́­ша просвеща́ются.

Ра́­дуй­ся, вра­го́в на́­ших ви́­ди­мых и не­ви́­ди­мых побежда́ющая; ра́­дуй­ся, лю­бо́вь и ми­ло­се́р­дие к нам яв­ля́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, ру́­це Твои́ в поруче́ние о нас к Бо́­гу принося́щая; ра́­дуй­ся, вход в Ца́рст­вие Не­бе́с­ное нам отверза́ющая.

Ра́­дуй­ся, Твое́ю по́­мо­щию нас защища́ющая; ра́­дуй­ся, Тво­и́м хо­да́­тай­ством гре­хи́ на́­ша проща́ющая.

Ра́­дуй­ся, Тво­и́м мо­ле́­ни­ем пе­ча́­ли на́­ша утоля́ющая; ра́­дуй­ся, я́ко Тво­и́м пред­ста́­тель­ством вся́­ких благ наслажда́емся.

Ра́­дуй­ся, я́ко То­бо́ю вся во бла­ги́х жела́ния на́­ша исполня́ются, ра́­дуй­ся, я́ко во́лю Сы́­на Тво­его́ твори́ти нас подвиза́еши.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 6

Пропове́дницы Богоно́снии апо́столи, по вознесе́нии Госпо́дни, при освяще́нии хра́ма Твоего́, неви́димою ру­ко́ю изображе́нный шаро́вными подо́бии на стене́ обре́тше о́б­раз Твой, Вла­ды́­чи­це, рожде́нному от Те­бе́ Бо́­гу воспе́ша: Алли­лу́иа.

Икос 6

Возсия́ла еси́ прему́дростию от И́с­тин­на­го Со́лн­ца Пра́в­ды, Бо­го­из­бра́н­ная От­ро­ко­ви́­це, и, лучи́ и́с­тин­на­го Богоразу́мия испуща́ющи, те́ми освеща́еши всех ве́­рою ис­по­ве́­даю­щих Тя и́стинную Ма́­терь Бо́­жию бы­ти, во­пию́­щих си́­це:

Ра́­дуй­ся, всех на не­бе­си́ сла́­вою Твое́ю про­све­ща́ю­щая; ра́­дуй­ся, на­ча́­ло че­ло­ве́­чес­ка­го спа­се́­ния устроя́ющая.

Ра́­дуй­ся, ковче́же жи́з­ни на́шея, от по­то́­па сме́ртнаго нас сохраня́ющий; ра́­дуй­ся, в ра́йс­ких селе́ниих жи́ти нам да́­рую­щая.

Ра́­дуй­ся, Предста́тельнице на́­ша к Бо́­гу, мир спа­са́ю­щая; ра́­дуй­ся, в бе­да́х су́­щих ско́ро заступа́ющая.

Ра́­дуй­ся, вся́­кия бо­ле́з­ни челове́ческия, те­ле́с­ныя и ду­ше́в­ныя, исцеля́ющая; ра́­дуй­ся, немы́м и косноязы́чным словеса́ отверза́ющая.

Ра́­дуй­ся, вся́­ка­го бла́га про­ся́­щим у Те­бе́ пода́тельнице; ра́­дуй­ся, уче́ние бла­го­да́­ти всем ис­то­ча́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, тем вся́кий чин и во́зраст дово́льно услажда́ющая; ра́­дуй­ся, всех бла­га́я жела́ния исполня́ющая.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 7

Хо­тя́ дол­го­тер­пе­ли́­вый Всеви́дец Гос­по́дь яви́­ти Сво­его́ че­ло­ве­ко­лю́­бия и щед­ро́т бе́зд­ну, избра́ Те­бе́ Се­бе́ в Ма́­терь, ми́­лос­ти неисчерпа́емый ис­то́ч­ни­че, да а́ще кто пра́ведным судо́м Бо́­жи­им осужде́ния досто́ин, Тво­и́м всемо́щным хо­да́­тай­ством сохране́н бу́дет и Сы́­ну Тво­ему́ и Бо́­гу на́­ше­му велегла́сно зо­ве́т: Алли­лу́иа.

Икос 7

Ди́вна показа́л еси́ дела́ Твоя́ в Пре­чи́с­тей Ма­те­ри Тво­е́й, Го́с­по­ди, и ди́вну дарова́л еси́ нам Ея́ ико́­ну, па́­че луче́й со́лнечных просвеща́ющую лю­де́й, я́ко Са́мую зря́щих Богоро́дицу и ве́­рою серде́чною от души́ лю­бо́­вию во­пию́­щих та­ко­ва́я:

Ра́­дуй­ся, ико́­ну Твою́ на зем­ли́, я́ко о́блак, всем распростира́ющая; ра́­дуй­ся, то́ю па́­че наде́яния милосе́рдое к нам за­ступ­ле́­ние яв­ля́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, Твое́ю ико́­ною исто́чники чу­де́с всю́ду ис­то­ча́ю­щая; ра́­дуй­ся, яв­ле́­ни­ем Твоея́ ико́­ны вся лю́­ди про­све­ща́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, то́ю но́вое зна́­ме­ние бла­го­да́­ти в Це́рк­ви яв­ля́ю­щая; ра́­дуй­ся, я́ко, на ико́­ну Твою́ взи­ра́ю­ще, Само́й Те­бе́, и́стинней Бо­го­ро́­ди­це, по­кло­ня́­ем­ся.

Ра́­дуй­ся, ико́­ною Твое́ю, я́ко столпо́м о́гненным, мрак греха́ от­го­ня́ю­щая; ра́­дуй­ся, то́ю пе­ча́­ли на́­ша утоля́ющая.

Ра́­дуй­ся, Це́р­ковь освяти́вшая тоя́ яв­ле́­ни­ем; ра́­дуй­ся, я́ко мы, гре́ш­нии, сохраня́емся Тво­и́м заступле́нием.

Ра́­дуй­ся, вре́тище ско́р­би на́шея рас­тер­за́ю­щая; ра́­дуй­ся, ве́чною ра́­дос­тию нас одева́ющая.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 8

Стра́нну и пресла́вну в Це́рк­ви я́вльшуюся свя­ту́ю Твою́ ико́­ну а́нгели воспе́ша, апо́столи просла́виша, лик свя­ти́­те­лей поклони́шася, мы же, гре́ш­нии, при­па́­даю­ще, ожида́ем Твоея́ ве­ли́­кия и бо­га́­тыя ми́­лос­ти, с ве­се́­ли­ем во­пию́­ще: Алли­лу́иа.

Икос 8

Все́­ми вы́шними и ни́жними влады́чествуяй Гос­по́дь, ви́­дев Тя, Ма́­терь Свою́, всег­да́ предстоя́щу Ему́ и со уми­ле́­нием Ему́ принося́щу мо­ле́­ние о нас гре́ш­ных, обеща́ испо́лнити вся про­ше́­ния Твоя́. Мы же, гре́ш­нии, наде́ющеся на Твоя́ Ма́терния о нас мо­ли́т­вы, бла­го­да́р­ствен­ная Те­бе́ при­но́­сим си́­це:

Ра́­дуй­ся, с Сы́­ном Тво­и́м и Бо́­гом веч­но ца́рствующая; ра́­дуй­ся, Ему́­же всег­да́ о нас мо­ле́­ния принося́щая.

Ра́­дуй­ся, всех к Те­бе́ при­бе­га́ю­щих Твое́ю ми́­лос­тию покрыва́ющая; ра́­дуй­ся, всех Ра́­дос­те, пе­ча́­ли на́­ша утоля́ющая.

Ра́­дуй­ся, при­ми­ре́­ние на́­ше с Бо́­гом соде́лавшая; ра́­дуй­ся, Бо́­га и че­ло­ве́­ка соедини́вшая.

Ра́­дуй­ся, спа­се́­ние челове́ческое устро́ившая; ра́­дуй­ся, прароди́тельнаго греха́ кля́тву разруши́вшая.

Ра́­дуй­ся, сме́ртное на́­ше ес­тес­тво́ безсме́ртием просвети́вшая; ра́­дуй­ся, жесто́кость се́рд­ца на́­ше­го умили́вшая.

Ра́­дуй­ся, от­ча́­ян­ных к Бо́­гу возводя́щая; ра́­дуй­ся, сосу́ды сме́ртныя, на нас угото́ванныя, сокруши́вшая.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 9

Все ес­тес­тво́ а́н­гель­ское похва́льныя пе́сни прино́сит Те­бе́, Бо­жией Ма­те­ри и За­сту́п­ни­це всех при­па́­даю­щих Те­бе́ и прося́щих Твоея́ по́­мо­щи, я́ко тве́рдым и кре́п­ким Тво­и́м пред­ста́­тель­ством пра́­вед­ных весели́ши, гре́ш­ных заступа́еши и от бед избавля́еши, и пе­ча́­ли утоля́еши, и мо́лишися о всех ве́­рою зо­ву́­щих: Алли­лу́иа.

Икос 9

Ви­ти́я мно­го­ве­ща́н­нии, я́ко ры́­бы без­гла́с­ныя, не­до­уме́­ют хвали́ти сла́в­ный, Вла­ды́­чи­це, ико́­ны Твоея́ праз́дник, ни­же́ от скве́рных усте́н на́­ших приноси́мыя Ти похвалы́ досто́йны, оба́­че неисче́тная благодея́ния, ико́­ною Твое́ю нам явля́емая, ви́­дев­ше, ду­ше́ю и се́рд­цем ра́дующеся, Те­бе́ гла­го́­лем:

Ра́­дуй­ся, от гла́­да нас Хле́бом жи́з­ни пита́ющая; ра́­дуй­ся, от губи́тельства сме́ртнаго безсме́ртием нас соблюда́ющая.

Ра́­дуй­ся, от тру́­са грехо́внаго нас сохраня́ющая; ра́­дуй­ся, от по­то́­па сме́ртнаго ру­ко́ю Твое́ю кре́пкою нас из­бав­ля́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, от ог­ня́ росо́ю мо­ли́тв Тво­и́х нас восхища́ющая; ра́­дуй­ся, от бед си́льным Тво­и́м пред­ста́­тель­ством нас защища́ющая.

Ра́­дуй­ся, от ме­ча́ си́­лою Твое́ю нас охраня́ющая; ра́­дуй­ся, от на­ше́ст­вия иноплеме́нник нас спа­са́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, от меж­до­усо́б­ныя бра́­ни и́стинным ми́­ром нас огражда́ющая; ра́­дуй­ся, от смер­то­но́с­ныя ра́­ны при­бе­га́ю­щих к Те­бе́ исцеля́ющая.

Ра́­дуй­ся, от належа́щаго пра­вед­на­го пре­ще́­ния Бо́­жия Тво­и́м мо­ле́­ни­ем нас свобожда́ющая; ра́­дуй­ся, от вся́­кия нас я́з­вы Тво­и́м честны́м хо­да́­тай­ством изъима́ющая.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 10

Спас­ти́ хо­тя́ род челове́ческий от пре́­лес­ти вра́­жия, Человеколю́бец Гос­по́дь Те­бе́, Ма́­терь Свою́, да­ро­ва́ земны́м на по́­мощь, глаго́ля: сы́нове челове́честии, се Ма́­ти Моя́ по­кро́в и при­бе́­жи­ще вам да бу́дет, печа́льным уте­ше́­ние, скор­бя́­щим ра́­до­ва­ние, оби́димым за­сту́п­ни­ца, да всех из глу­би­ны́ гре­хо́в­ныя воздви́гнет, во­пию́­щих: Алли­лу́иа.

Икос 10

Ца­рю́ Не­бе́с­ный, — та́­ко мо́лит за ны всег­да́ Не­бе́с­ная Цари́ца, — при­ими́ вся́­ка­го че­ло­ве́­ка, сла́вящаго Тя и призыва́ющаго и́мя Твое́, иде́­же бы­ва́­ет па́­мять свя­то́­му и́мени Тво­ему́, и про­слав­ля́ю­щих Мя име́­не Тво­его́ ра́­ди, и не от­ри́­ни их от ли­ца́ Тво­его́, но благоволи́ в них и при­ими́ от них вся́­кое мо­ле́­ние, и всех от бед из­ба́­ви. Мы же, гре́ш­нии, наде́ющеся на Твоя́ Ма́терния мо­ли́т­вы, зо­ве́м си́­це:

Ра́­дуй­ся, Моли́твеннице на́­ша к Бо́­гу те́плая; ра́­дуй­ся, я́ко Твоя́ Ма́терняя мо­ли́т­ва мно́­го мо́­жет, Вла­ды́­ку умилостивля́ющи.

Ра́­дуй­ся, от­ча́­ян­ных На­де́ж­до, пе­ча́­ли их утоля́ющая; ра́­дуй­ся, Твое́ю бла­го­да́­тию на́­ше недосто́инство осия­ва́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, на́­шу скве́рну Твое́ю чис­то­то́ю очища́ющая; ра́­дуй­ся, мо­ле́­ния на́­ша Тво­и́м бла­го­уха́­ни­ем исправля́ющая.

Ра́­дуй­ся, бре́ние на́­ше тле́нное в нетле́ние обраща́ющая; ра́­дуй­ся, неможе́ние на́­ше врачу́ющая.

Ра́­дуй­ся, вся на́­ша бо­ле́з­ни ду­ше́в­ныя и те­ле́с­ныя исцеля́ющая; ра́­дуй­ся, наше́дший на нас о́блак страс­те́й, скор­бе́й и пе­ча́­лей ско́ро разгоня́ющая.

Ра́­дуй­ся, си́льным Тво­и́м проше́нием вся по­ле́з­ная да́­рую­щая; ра́­дуй­ся, пред Пре­сто́­лом Сы́­на Тво­его́ за моля́щих Ти ся хо­да́­тай­ствую­щая.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 11

Пе́­ние все­уми­ле́н­ное при­ими́ от нас, Не­бе́с­ная Ца­ри́­це, и мо­ли́т­ву, приноси́мую Те­бе́, Де́­во Бо­го­ро́­ди­це, услы́­ши, к Те­бе́ бо в на­па́с­тех, ско́р­бех и пе­ча́­лех при­бе­га́­ем и пред То­бо́ю в бе­да́х на́­ших сле́зы пролива́ем и мо́­лим: утоли́ на́­ша пе­ча́­ли и при­ими́ сию́ же́ртву Тво­и́х ра­бо́в, зо­ву́­щих: Алли­лу́иа.

Икос 11

Светоприе́мная свеща́ и́с­тин­на­го Све́­та су́­щим на зем­ли́ я́вльшися, ду́­ши просвеща́еши чту́­щих Твоея́ ико́­ны яв­ле́­ние и к ра́зуму боже́ственному наставля́еши пою́щих Ти си­це­ва́я:

Ра́­дуй­ся, свеще́ неугаси́мая Ог­ня́ невеще́ственнаго, нас про­све­ща́ю­щая; ра́­дуй­ся, заре́ незаходи́маго Све́­та Бо­же́ст­вен­на­го, нас оза­ря́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, Со́лн­це пра́в­ды нам яв­ля́ю­щая; ра́­дуй­ся, Ис­то́ч­ник жи́з­ни ра́йс­кия нам ис­то­ча́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, Ма́­ти Све́­та И́с­тин­на­го, бла­го­чес­ти́­вых ду́­ши про­све­ща́ю­щая; ра́­дуй­ся, Ма́­ти всех Бо́­га, озло́бленных всех ду́­ши утеша́ющая.

Ра́­дуй­ся, Тя на по́­мощь при­зы­ва́ю­щих и и́мя Твое́ сла́вящих спа­са́ю­щая; ра́­дуй­ся, упова́ющим на Тя жи­во­та́ непосты́дный ко­не́ц да́­рую­щая.

Ра́­дуй­ся, всем родо́м, Тя Ма́­терь Бо́­жию по­чи­та́ю­щим и Богоро́дицу имену́ющим, непреста́нно помога́ющая; ра́­дуй­ся, осе­не́­ни­ем свя­ты́я Твоея́ ико́­ны злых ду­хо́в мечта́ния от нас про­го­ня́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, во внеза́пных на нас на­ходя́­щих ско́р­бех и пе­ча́­лех ско́ро нас утеша́ющая; ра́­дуй­ся, все­му́ ми́­ру ра́­дость да́­рую­щая.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 12

Бла­го­да́ть Боже́ственную ис­про­си́ нам у Не­бе́с­на­го Влады́ки, Сы́­на Тво­его́ и Бо́­га, и про­стри́ нам ру­ку́ по́­мо­щи, и мо­ли́т­ва­ми Тво­и́ми утоли́ на́­ша пе­ча́­ли, по­кры́й нас кро́вом крилу́ Твое́ю, от­же­ни́ от нас вся́­ка­го вра­га́ и супоста́та, умири́ на́­шу жизнь, да не поги́бнем лю́­те, но при­ими́ нас в ве́ч­ныя кро́вы, Покрови́тельнице на́­ша, да, ра́дующеся Те­бе́, зо­ве́м: Алли­лу́иа.

Икос 12

Пою́­ще Тя, держа́вную По­мо́щ­ни­цу, хва́­лим Тя и, мо­ля́­ще­ся Те­бе́ со уми­ле́­нием, ве́­ру­ем и ис­по­ве́­ду­ем, я́ко испро́сиши бла­га́я вре́­мен­ная и ве́ч­ная воспева́ющим Ти:

Ра́­дуй­ся, мо­ли́т­ва­ми Тво­и́ми весь мир спа­са́ю­щая; ра́­дуй­ся, всю вселе́нную хо­да́­тай­ством Тво­и́м заступа́ющая.

Ра́­дуй­ся, правосла́вным на ва́рвары по­бе́­ды подава́ющая; ра́­дуй­ся, на­ше́ст­вия на христиа́ны ино­пле­ме́н­ных побежда́ющая.

Ра́­дуй­ся, в ве́­ре благочести́выя сохраня́ющая; ра́­дуй­ся, не по­чи­та́ю­щих ико́­ны Твоя́ свя­ты́я, я́ко прах, от ли­ца́ зем­ли́ развева́ющая.

Ра́­дуй­ся, поклоня́ющимся ико­не Тво­е́й и Тя на по́­мощь при­зы­ва́­ющим, и в пе­ча́­лех бе́д­ствую­щим ско́ро помога́ющая; ра́­дуй­ся, нас гре́ш­ных ко спа­се́­нию и восприя́тию благ ве́ч­ных нас­тав­ля́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, без­ко­неч­на­го ца́рст­вия у Сы́­на Тво­его́ и Бо́­га на́­ше­го всем нам испроша́ющая; ра́­дуй­ся, ве́р­ным безконе́чную жизнь да́­рую­щая.

Ра́­дуй­ся, всем во вся́­кой потре́бе вся по­ле́з­ная и бла­га́я подава́ющая; ра́­дуй­ся, нетле́нная стяжа́ти науча́ющая.

Ра́­дуй­ся, Ра́­дос­те на́­ша, из­ба́­ви нас от вся́­ка­го зла и утоли́ на́­ша пе­ча́­ли.

Кондак 13

О, Все­пе́­тая Ма́­ти, Не­бе́с­ная Ца­ри́­це и Вла­ды́­чи­це, Де́­во Бо­го­ро́­ди­це, ро́жд­шая всех свя­ты́х Свя­те́й­шее Сло́­во, ны́нешнее прие́мши при­но­ше́­ние, утоли́ на́­ша пе­ча́­ли и из­ба́­ви нас от вся́­ких на­па́с­тей, бед, скор­бе́й и ве́ч­на­го осужде́ния и гряду́щаго из­ми́ му­че́­ния, и спо­до́­би нас, ра­бо́в Тво­и́х, в ве́ч­ных ра́йс­ких селе́ниях водвори́тися, зо­ву́­щих: Алли­лу́иа.

Этот кондак чи­та­ет­ся трижды, за­те́м 1-й икос «А́н­гел мно́­жест­во …» и 1-й кондак «Взбра́нное нам…».

Мо­ли́т­ва пер­вая

Де́­во Вла­ды́­чи­це Бо­го­ро́­ди­це, па́­че ес­тест­ва́ и сло́ва ро­ди́в­шая Единоро́дное Бо́­жие Сло́­во, Творца́ и Вла­ды́­ку всея́ тва́­ри ви́­ди­мыя и неви́димыя, Еди́­на­го от Тро́ицы Бо́­га, Бо́­га же и Че­ло­ве́­ка, соде́лавшаяся оби́­тель Бо­же­ства́, вмес­ти́­ли­ще вся́­кия свя­ты́­ни и бла­го­да́­ти, в не́м­же бла­го­во­ле́­ни­ем Бо́­га и От­ца́, соде́йствием Свя­та́­го Ду́­ха, те­ле́с­не обита́ше полнота́ Бо­же­ства́, несравне́нно пре­воз­не­се́н­ная боголе́пным досто́инством и преиму́ществующая пред вся́кою тва́рию, сла́­во и уте­ше́­ние, и не­из­ре­че́н­ное ве­се́­лие а́н­ге­лов, ца́рственный ве́н­че апо́с­то­лов и про­ро́­ков, преесте́ственное и чу́дное му́жество му́­че­ни­ков, побо́рнице в по́двизех и пода́тельнице по­бе́­ды, уготовля́ющая подви́жником вен­цы́ и воздая́ния ве́ч­ная и боголе́пная, превы́сшая вся́­кия че́сти, честь и сла́­во пре­по­до́б­ных, непогреши́тельная путеуказа́тельнице и нас­та́в­ни­це без­мо́л­вия, две́ре открове́ний и духо́вных та́­ин, ис­то́ч­ни­че све́­та, врата́ ве́ч­ныя жи́з­ни, неистощи́мая ре­ко́ ми­ло­се́р­дия, не­ис­чер­па́е­мое мо́ре всех боголе́пных да­ро­ва́­ний и чу­де́с! Тя про́­сим и Тя умоля́ем, сострада́тельнейшую Ма́­терь человеколюби́ваго Влады́ки: будь ми́­ло­сти­ва к нам, сми­ре́н­ным и недосто́йным ра­бо́м Тво­и́м, воз­зри́ благосе́рдно на плене́ние и сми­ре́­ние на́­ше, уврачу́й со­кру­ше́­ния душ и теле́с на́­ших, разсе́й ви́­ди­мыя и неви́димыя вра­ги́, бу́­ди нам, недосто́йным, пред ли­це́м вра­го́в на́­ших кре́пкий столп, бра́нное ору́­жие, си́льное ополче́ние, Воево́да и непреобори́мая побо́рница, по­ка­жи́ ны́­не на нас дре́вния и чу́д­ныя ми́­лос­ти Твоя́, да позна́ют беззако́ннии вра­ги́ на́ши, я́ко Сын Твой и Бог Еди́н есть Царь и Вла­ды́­ка, я́ко Ты вои́стину Бо­го­ро́­ди­ца, ро­ди́в­шая по пло́­ти и́с­тин­на­го Бо́­га, я́ко вся Те­бе́ воз­мо́ж­на суть и е́же а́ще восхо́щеши, Вла­ды́­чи­це, и́ма­ши си́­лу все сие́ соверши́ти на не­бе­си́ и на зем­ли́, и на вся́­кое про­ше́­ние дарова́ти коему́ждо на по́ль­зу: боль­ны́м здра́­вие, су́­щим на мо́­ри ти­ши­ну́ и до́б­рое кораблепла́вание. Путеше́ствующим спутеше́ствуй и охраня́й их, пле́нныя спаса́й от го́рькаго ра́бства, утеша́й печа́льныя, облегча́й нищету́ и вся́­кое друго́е теле́сное злострада́ние; всех сво­бож­да́й от ду­ше́в­ных не­ду́­гов и страс­те́й, неви́димыми Тво­и́ми предста́тельствы и внуше́ньми, я́ко да, до́б­ре и непреткнове́нно соверши́в путь сея́ вре́менныя жи́з­ни, улучи́м То­бо́ю и о́ная ве́ч­ная бла­га́я в Ца́рст­вии Небе́снем.

Ве́р­ных, почте́нных стра́шным и́ме­нем Единоро́днаго Сы́­на Тво­его́, упова́ющих на Твое́ предста́тельство и на ми́­лость Твою́ и во всем иму́­щих Тя хода́таицу и побо́рницу, укрепля́й неви́димо про­ти́­ву обстоя́щих вра­го́в, разсе́й о́блак уны́ния, из­ба́­ви я от душе́внаго утружде́ния и пода́й им све́т­лое благоду́шие и ра́­дость, и обнови́ мир и без­мя­те́­жие в сердца́х их.

Спа­си́ мо­ли́т­ва­ми Тво­и́ми, Вла­ды́­чи­це, сию́ Те­бе́ посвяще́нную па́ству, весь град и стра­ну́ от гла́­да, тру́­са, по­то́­па, ог­ня́, ме­ча́, на­ше́ст­вия ино­пле­ме́н­ных и меж­до­усо́б­ныя бра́­ни и вся́кий пра́ведно подви́гшийся на нас гнев обрати́, по благоволе́нию и бла­го­да́­ти Единоро́днаго Сы́­на и Бо́­га Тво­его́, Ему́­же по­до­ба́­ет вся­кая сла́­ва, честь и по­кло­не­ние, со Без­на­ча́ль­ным Его́ От­це́м, с Сове́чным и Жи­во­тво­ря́­щим Его́ Ду́­хом, ны́­не и при́с­но и во ве́­ки ве­ко́в. Ами́нь.

Мо­ли́т­ва вто­рая

На­де́ж­до всех конце́в зем­ли́, Пре­чи́с­тая Де́­во, Гос­по­же́ Бо­го­ро́­ди­це, уте­ше́­ние мое́! Не гнуша́йся ме­не́, гре́ш­на­го, на Твою́ бо ми́­лость упова́ю: угаси́ ми пла́мень грехо́вный и покая́нием ороси́ изсо́хшее мое́ се́рд­це, очи́с­ти ум мой от гре­хо́в­ных по­мыс­ло́в, при­ими́ мольбу́, от ду́­ши и серд­ца́ со воздыха́нием приноси́мую Те­бе́. Бу́­ди о мне Хода́таица к Сы́­ну Тво­ему́ и Бо́­гу и укро­ти́ гнев Его́ ма́­тер­ни­ми Тво­и́ми мо­ли́т­ва­ми, ду­ше́в­ныя и те­ле́с­ныя я́з­вы ис­це­ли́, Гос­по­же́ Вла­ды́­чи­це, утоли́ бо­ле́з­ни ду́­ши и те́­ла, утиши́ бу́­рю злых нападе́ний вра́жеских, отъими́ бре́мя гре­хо́в мои́х, и не оста́­ви ме­не́ до кон­ца́ поги́бнути, и печа́лию сокруше́нное се́рд­це мое́ уте́ши, да сла́в­лю Тя до после́дняго издыха́ния мо­его́. Ами́нь.

Драма современной молодой семьи, история людей, бездумно распоряжавшихся своей жизнью и зашедших в тупик. Но только ли по собственной вине — или причины еще и в обстоятельствах?

Если вам понравился этот , не пропустите… развернуть ↓ Если вам понравился этот , не пропустите Знаете похожие фильмы? Порекомендуйте их… все рекомендации к фильму (20) скрытые оцененные фильмы (5)
Отзывы и рецензии зрителей
  • Добавить рецензию…
  • Все:
  • Положительные:
  • Отрицательные:
  • Процент:100%
  • Нейтральные:

Этот фильм у меня появился случайно на видеокассете в середине 90-х. Посмотрел его раз 8 — не меньше.

О чем фильм? — Москва конца 80-х. Несколько сюжетных линий: муж и жена в разводе (потому что первый, как порядочный русский мужик (С. Колтаков), ищет смысл жизни, при этом ничто в этой жизни не может оставить его довольным); парочка влюбленных гопников (он бросает ее, не зная, что она беременна), съезжающиеся сестры-бабушки… Все их судьбы переплетаются хитрейшим образом… Как именно — лучше посмотреть.

Шутки, от которых то смешно, то горько и выигрышные сцены также лучше не пересказывать. В этом фильме присутствует очень красивая лирическая композиция Алексея Рыбникова. На мой взгляд здесь одни из лучших ролей Сергея Колтакова и Елены Сафоновой; роль Андрея Болтнева небольшая, но выразительная; смешон и умилителен Константин Воинов; другие актеры — тоже, как мне кажется, на высоте.

Фильм заставляет задуматься о хрупкости семейной жизни, отношений между мужчиной и женщиной и не только…

10 из 10

  • Полезная рецензия? пожаловаться на спойлер?
  • Да / Нет
  • 13 / 1

17 мая 2009 | 23:21

Очень интересно пересматривать фильмы через 20 лет.

Ощущения в основном те же только добавляется еще ностальгия по себе самой тогда.

Этот фильм из тех перестроечных, в которых персонажи стали более живыми и даже начали заниматься сексом, а интерьеры более подлинными и местами облезлыми, но еще была в них глубина характеров, человеческая логика и совершенно ничего коммерчески-зрителя-завлекательного.

Не отрицательные и не положительные герои, а живые нормальные люди, любящие друг друга, ломают свою жизнь, рушат семью, травмируют ребенка. Старушку сгоняют с места, сын из интеллигентного мальчика превращается в шпану, случайные люди сходятся, родные не могут жить вместе.

Известный режиссер К. Воинов пронзительно сыграл тут эпизод — одинокого старика-соседа, умирающего от сердечного приступа. Я помню, тогда на меня произвела очень сильное впечатление эта сцена.

А главные роли исполняют прекрасные актеры Сафонова и Колтаков. Тут они в самом расцвете своего таланта. Не взирая на смешную моду 80-х, Сафонова прекрасна как Настасья Филипповна, где-то в интервью я читала, что она мечтала об этой роли.

В общем, для меня такое кино — ностальгия по той эпохе, по нашей оттепели, которая тоже казалась весной.. Как грустно думать, что напрасно была нам молодость дана, что изменяли ей всечасно, что обманула нас она.. Короче, я поняла, все это фигня про то что жизнь в 40 лет только начинается. Эх..

  • Полезная рецензия? пожаловаться на спойлер?
  • Да / Нет
  • 0 / 0

23 мая 2019 | 16:24

Я пью за разоренный дом,
За злую жизнь мою,
За одиночество вдвоем,
И за тебя я пью, —  За ложь меня предавших губ,

За мертвый холод глаз,
За то, что мир жесток и груб,
За то, что Бог не спас.
(Ахматова)

По сути, очень страшное и трагичное кино. Трагедия целых поколений, погрязших в эгоизме и бездуховности, которые, к тому же, абсолютно не понимают в чём причина их бесконечных несчастий. И пока это так, тупик будет вечен и болезнь неисцелима. Очень верно показано почему СССР кончил перестройкой, а теперь мы имеем нынешнюю Россию со всеми её «прелестями» и семейной, и общественной жизни. Никто из героев фильма не послушал мудрую старуху. От неё просто поскорее избавились, чтобы не занимала места и не докучала. Как похоже на нынешнюю жизнь и конца этому не видно.

Правильный фильм, просто его надо понять правильно. Многие ругают картину. Пишут какая, мол, мерзость — и люди мерзки, и интерьеры грязны. Да потому, что в этом и состоит цель фильма, чтобы люди, увидев мерзость жизни, никогда так не жили, найдя в себе силы изменить что-то, задуматься, ужаснуться.

9 из 10

  • Полезная рецензия? пожаловаться на спойлер?
  • Да / Нет
  • 3 / 0

16 июля 2014 | 09:54

Во многих знаменитых фильмах времен перестройки в основу сюжета положены, частично или полностью, вышедшие на поверхность с приходом гласности раздирающие общество конфликты: в «Такси-блюзе» это противостояние витающей в облаках богемы и озабоченных повседневными проблемами работяг; в «Зеркале для героя» — «людей дела», уверенных, что систему возможно изменить ежедневными усилиями, и махнувших на всё рукой скептиков и циников; в фильме «Авария — дочь мента» — старшего, «советского» и младшего, «перестроечного» поколений.

В фильме «Утоли моя печали» чёткого противопоставления неких двух сторон как стержня, положенного в основу сюжета, с первого взгляда не прослеживается, а отдельные моменты непонимания людей различных поколений идут, казалось бы, лишь дополнительной иллюстрацией к бесконечным раздорам семейной пары — персонажей Бориса (Сергей Колтаков) и Любы (Елена Сафонова), весь фильм занимающихся организацией переезда Бориса на квартиру к интеллигентной даме преклонных лет Варваре Николаевне, по соседству с которой проживает пожилой Григорий Иванович и семейная пара — алкоголик Эдик с женой Катей. Плюс ко всему — тусовка непременных для перестроечного кино неформалов, из которых на квартире Варвары Николаевны остаётся жить девушка Эля.

Поначалу фильм, несмотря на атмосферу общей неустроенности, вообще воспринимается едва ли не как этакая «чёрная» комедия — чего стоят только меланхоличный показ двора на фоне валяющегося алкоголика, убийственно смешное безголосое блеяние «Аве Мария» или диалоги наподобие «Ты вчера же вроде другой был? — Так вчера у меня волосы были», но довольно быстро становится понятно, что смеяться тут не над чем, причём нагнетанию безнадёги способствуют не столько диалоги Варвары Николаевны про пережитые ужасы, сколько умелая подача режиссёром отсутствия взаимопонимания между людьми разных поколений и людей одного поколения — между собой, и всё это — на фоне тотального непонимания, кто мы, собственно, такие и какое место занимаем в этом мире.

Изощрённая, сопровождающаяся тошнотворными презрительно-вежливыми взаимными выпадами ругань Бориса и Любы с лицемерным «Что, хочешь, чтоб ребенок слышал!» со стоящим в двух шагах и уже всё прекрасно понимающим семилетним Жорой. Простая, как мычание, брань Эдика и прячущаяся от его побоев Катя. Тусовщица Эля и совершенно не понимающая её Варвара Николаевна, которая к тому же не желает переезжать со своей квартиры, чего не понимают ни её сестра, ни давно мечтающий съехать от Любы Борис. Вроде бы «не от мира сего» Григорий Иванович, ругающийся с компанией алкоголиков. Милиционеры, не понимающие неформалов. Неформалы, не понимающие «всем неформалам неформала» — полусумасшедшего лысого бородача с мылом вместо динамита в чемодане. Наконец, потерянный и неприкаянный Жора, которого удивительным образом понимает разве что представительница самого старшего поколения Варвара Николаевна…

Что за чернуха, спросите вы? Что за отделяющие всех от всех невидимые стены? Жили же в советское время люди — влюблялись, женились, счастливо жили вместе, ходили в походы, работали (в фильме нет ни одного персонажа, который бы работал), создавали шедевры искусства (до которых нам расти и расти)… Всё так, и спорить тут не с чем. Но можем ли мы винить режиссёра за упор на проблему нарастающей атомизации общества, разрыва всех межпоколенческих и внутрипоколенческих связей — явления, плоды которого мы пожинаем в предельно индивидуализированном обществе наших дней? Та же утрата незримого фундамента, объединяющего различные поколения — по фильму видно, что она намного серьёзнее, чем извечное брюзжание стариков «Ну и молодежь пошла», и является прямой иллюстрацией тезиса «Распалась связь времён».

Неумолимое колесо истории. Вот добрейшая, родившаяся до революции Варвара Николаевна, выпестованную интеллигентность которой не искоренили ни проживание в коммунальной квартире бок о бок с алкоголиками, ни угрозы расстрела. Поворот колеса — и перед представитель уже послереволюционного поколения 20-х, тоже вроде бы безобиднейший чудаковатый Григорий Иванович — но уже никакой не интеллигент, и шелуха добродушия слетает с него в один миг, уступая место блатной ругани в адрес (ещё поворот колеса) рождённого в 50-е алкоголика Эдика, который не остаётся в долгу, отвечая точно теми же словечками, разве что посовременнее. К этому же поколению «внуков Октября, правнуков царизма» относятся и псевдоинтеллигенты Борис и Люба, неприкаянные люди, непонятно чем занимающиеся и непонятно чего ждущие от жизни, которых при разительном отличии от Эдика объединяет с ним отсутствие тех глубинных устоев, которые делают из человека подлинную личность. Ещё поворот колеса — и вот перед нами родившийся в начале 80-х угрюмый недолюбленный мальчик Жора, «сирый от сирых, неприкаянный от неприкаянных, усталый ещё в материнском лоне». Родителям, самим не знающим своего места в жизни, нечего ему дать, и сын подсознательно стремится к незнакомой старушке, которая несёт внутри себя потерянный смысл жизни, не понимая лишь, как передать его другим (оторванная от сердца икона помочь не в состоянии). А промежуточное поколение — тусовка поколения начала 70-х? Отбросив труп умершей идеологии, они лишь поменяли для себя её знак, пытаясь заполнить духовный вакуум тотальным нигилизмом и западными субкультурами. Как это помогает понять других, как это помогает найти себя? Вопрос риторический, ответ понятен.

Кто мы? Куда мы идём? — словно спрашивает нас режиссёр, у которого на фоне застолья «мелодии и ритмы зарубежной эстрады» без перехода сменяются якобы «русской народной» песней «Ой, цветёт калина» из фильма «Кубанские казаки», «русского народного» в которой столько же, сколько христианской молитвы в упомянутых выше безголосых завываниях (этот вой у нас песней зовётся) на мотив «Аве Мария». Не зря в фильме фигурирует и кружок «русских народных танцев», в котором Борису совершенно все равно, что танцевать — хоть хороводную, хоть «7-40».

Что изменилось с тех пор? Да ничего, кроме того, что дореволюционного поколения больше нет, и некому передать появившимся у поколения Жоры детям что-то, что позволило бы понять себя и других. Найти скрепляющее начало, способное превратить народ одиночек в единую нацию и создать тем самым прочный фундамент, без которого невозможно движение в будущее, нам, циникам и скептикам из страны невыученных уроков, предстоит самим и только самим.

8 из 10

  • Полезная рецензия? пожаловаться на спойлер?
  • Да / Нет
  • 10 / 0

7 августа 2015 | 19:52

Ико́на Бо́жией Ма́тери «Утоли́ моя́ печа́ли» — икона Богородицы, почитаемая в Русской церкви чудотворной. Празднование иконе совершается 7 февраля по новому стилю (25 января по старому стилю).

История

Древняя икона Божией Матери находилась в местечке Шклове Могилевской губернии. Её список с названием «Утоли моя печали» был привезен в Москву казаками в 1640 году при царе Михаиле Фёдоровиче и находилась в церкви Святителя Николая, что на Пупышах в Садовниках в Замоскворечье. По каким-то причинам позже икона была перенесена на колокольню и находилась в забвении. Прославление ее относится ко второй половине XVIII века. В этой церкви хранились записи о многих чудесах, происходивших от чудотворной иконы Богоматери, но пожаром 1771 года все документальные свидетельства были уничтожены. Предание, однако, сохранило память о многих чудесных событиях, наиболее известным из которых является случай полного исцеления женщины знатного происхождения, которой было явление Богородицы со словами:

Но однажды во сне болящая увидела Божию Матерь, сказавшую ей: «Вели себя везти в Москву. Там, на Пупышеве, в храме Святого Николая, есть Мой образ с надписью: «Утоли моя печали», молись пред ним и получишь исцеление». При этом ей был показан и сам образ.

Согласно преданию, икону долго искали в храме, но не нашли и, лишь принеся все, хранившиеся на колокольне храма иконы Божией Матери, среди них обнаружили одну с надписью «Утоли моя печали». Увидев её, больная, не имевшая до этого возможности даже пошевелить рукой, к удивлению всех, перекрестилась. После молебна женщина приложилась к иконе и встала на ноги совершенно здоровой.

Этот случай положил начало почитанию иконы, как чудотворной. Это чудо совершилось 25 января (5 февраля) 1760 года.

В настоящее время этот чудотворный образ Пресвятой Богородицы находится в Москве, в Храме святителя Николая Чудотворца в Кузнецах.

Иконография

На этой иконе Божия Матерь изображена держащей правой рукой Младенца Христа, у которого в руках развернут свиток со словами:

Левую руку Богоматерь приложила к своей голове, несколько склонённой набок, будто она прислушивается к молитвам всех обращающихся к ней в печалях и скорбях.

Духовный смысл, который соединяется с названием иконы Божией Матери «Утоли моя печали», точно передает тропарь (глас 5): «Утоли болезни многовоздыхающия души моея, утолившая всяку слезу от лица земли: Ты бо человеком болезни отгониши и грешных скорби разрушаеши, Тебе бо вси стяжахом надежду и утверждение, Пресвятая Мати Дево».

Постепенно появился и оформился еще один вариант иконографии иконы — икона «Утоли моя болезни». Здесь изображение зеркально повернуто в другую сторону.

Литература

  • Киселёв А. Чудотворные иконы Божией Матери в русской истории : монография. — М., 1992.
  • Воронов А. А., Соколова Е. Г. (сост.). Чудотворные иконы Богоматери : сб. ст. — М., 1993. — С. 124.
  • Тальберг Н. Д. Пространный месяцеслов Святых в Земле Российской просиявших. В каких нуждах каким иконам надлежит поклоняться. — Репринт. изд. — СПб.: Вера, 1997. — С. 292—294.

Икона Божией Матери «Утоли моя печали» является поистине чудотворной, а молитва перед ней способна избавить душу человека от губящей страсти или душевной грусти, скорби. Само название образа звучит как добрая, нежная и ласковая музыка для слуха, в которой заключен невероятный и чудотворный смысл.

Образ Богородицы всегда готов предоставить светлую помощь в защиту человека. И это не странно, ведь любовь Ходатаицы к нам безгранична. Она всегда предоставит благородное заступничество там, где человек слаб.

Что означает икона «Утоли моя печали»

От удивительной иконографии данной святыни захватывает дух. Царица Небесная изображена с поднятой к лицу рукой, как прислушивается к мольбам. А лик наклонен, создавая впечатление, что Божья Матерь внемлет твоей просьбе. От этого в сердце появляется надежда, умиление, радость и спокойствие.

Первый образ чудотворной иконы «Утоли печали» упоминается в православной церкви в XVII столетии. Первым местом пребывания святыни был город Шклове в Белоруссии. Во время революции ХХ века прославленный почтенный образ потерян. На сегодняшний день неизвестно, где пребывает святой образ Небесной Царицы.

Первые списки чудотворного образа Девы Марии были сделаны во второй половине XVII столетия и вскоре появились в Москве. И хотя иконография образа более-менее одинакова, можно встретить изводы с небольшими отличиями. В некоторых случаях могут отличаться положения рук Божьей Матери, в других лик обращен в другую сторону.

Также по-разному могут изображать Богомладенца. Также важной деталей композиции является наличие свитка в руках Младенца. К сожалению, надписи на данном свитке также отличаются. Но, несмотря на обширное разнообразие иконографических росписей, в каждом образе «Утоли моя печали» есть одно общее качество — нежная, трогательная и спокойная атмосфера, которая передается людям.

Полезные статьи:

Список архангелов

Архангелы:👼 Михаил – Евр. «кто как Бог»; Архистратиг (военачальник); на иконе попирает ногами диавола, в левой руке держит зеленую финиковую ветвь, в правой – копье с белой хоругвью (иногда пламенный меч), на которой начертан червленый крест. Поставлен Богом над всеми д…

Читайте далееОБЯЗАТЕЛЬНО ПРОЧИТАЙТЕ!!! ДО СЛЁЗ, ДО ГЛУБИНЫ ДУШИ!

Жил в старой деревне отшельник-горбун, Его опасались, его не любили. Шли слухи о нём, будто он – злой колдун, И люди его стороной обходили.Бродил он с картофельным ветхим мешком, В пальто многолетнем, изъеденном молью. И если его провожали смешком, Он тихо вздыхал, без о…

Читайте далее

У вас есть телеграм? Если да, тогда вам понравится наша православная группа в телеграме: заходите, мы ждем Вас!

День празднования

Почитание данной Богородицы проводится 7 февраля /25 января. Такой день был установлен в 1760 году, когда икона начала мироточить. В этот день произошло чудесное исцеление крестьянки в церкви Святителя Николая в Москве.

Где находится икона «Утоли печали»

Списки удивительного образа находятся:

  • В церкви Святителя Николая в Москве. Этот образ Богоматери раньше находился в монастыре Николы на Пупышах. Данный список считается самым древним из всех. В храм его впервые принесли в 1640 году. В 1950 году советская власть разрушила монастырь, поэтому пришлось перенести икону в другое место. В книге храма записываются все чудеса, которые сотворила Матерь Божья с помощью этого образа.
  • В монастыре Ризоположения Пресвятой Богородицы в городе Москве. Эта икона попала в храм в XVIII веке. Прихожане высоко чтут святыню. Стоит отметить что «Утоли мои печали» разместили напротив другого образа Матери Божьей — иконы «Казанской».
  • В храме Божией Матери в Дивеево. В храм Дивеево святыню принесли паломницы. Возле образа постоянно можно увидеть множество записок прихожан с сердечными просьбами или благодарностями.
  • В соборе преподобного Сергия Радонежского;
  • В церкви Спаса Преображения на Болвановке.

Икона «Утоли моя печали» — в чем помогает

В церкви на Пупышках велась целая летопись — это список чудес, которые обрели прихожане после молитвы перед святыней. Икона особенно прославилась во времена эпидемии чумы в 1771 году. Благодаря молитвам к Небесной Деве исцелились сотни людей.

Даже само имя образа — говорит само за себя. Молитвы перед ней помогают человеку обрести внутреннюю гармонию и покой, а также исцелится от отчаяния. О чем просить Богородицу? Многие страждущие обращаются к Небесной Деве с просьбами об удаче, благополучию, помощи в трудных вопросах. Помимо этого образ помогает исцелиться от многих физических недугов.

«Утоли мои печали» — икона, о чем молятся

К Матери Божьей обращаются:

  • Когда нужна поддержка в трудный час;
  • Когда сердце наседает тоска и грусть;
  • Когда кажется, что счастье и радость ушли навсегда;
  • В сложных ситуациях и беде;
  • В периоды отчаяния;
  • Для обретения гармонии;
  • Для преодоления греховных мыслей, укрепления веры своей;
  • С просьбой об исцелении тела и духа.

Молитвы перед образом Утешительницы

Молитва первая

«Надеждо всех концев земли и рабам Тво­им (имена), Ты, Пречистая Дево, Госпоже Богородице, утешение наше! Не гнушайся нac, грешных, на Твою бо милость уповаем. Угаси в нас пламень греховный и покаяни­ем ороси изсохшая сердца наша, очисти ум наш от греховных помыслов; приими возды­хание от души и сердца мольбу Ти принося­щих. Буди о нас Ходатаица к Сыну Твоему и Богу, и укроти ярость Его праведную Матерними Твоими молитвами. Душевныя и телесныя язвы исцели, Госпоже Богородице, утоли болезни душ и телес, утиши бурю злых нападений вражеских; отъими бремя грехов наших и не остави нас до конца погибнути. Ты бо еси возведение человеческому роду, в печали скорая Помощница. Мати истинная Христа Бога нашего, помогай нам, грешным рабам Твоим всегда, и ныне и присно и во веки веков. Аминь».

Тропарь, глас 5

«Утоли болезни многовоздыхающия души моея, утолившая всяку слезу от лица земли, Ты бо человеком болезни отгониши и грешных скорби разрушаеши, Тебе бо вси стяжахом надежду и утверждение, Пресвятая Мати Дево».

Кондак, глас 6

«Не ввери мя человеческому предстательству, Пресвятая Владычице, но приими моление раба Твоего, скорбь бо обдержит мя, терпети не могу демонскаго стреляния, покрова не имам, ниже где прибегну, окаянный, всегда побеждаем, и утешения не имам, разве Тебе, Владычице мира, упование и предстательство верных, не презри моление мое, полезно сотвори».

Храни Вас Господь!

БЛАЖЕННИ МИЛОСТИВЫЕ, ЯКО ТИ ПОМИЛОВАНЫ БУДУТ…

Погибший в авиакатастрофе вместе с командой хоккеист «Локомотива» Иван Ткаченко потратил на помощь больным детям 9 996 300 рублей (как показали его банковские перечисления)… потом, после его смерти, об этом узнали люди.Парень просто помогал детям, которым была нужна помо…

Читайте далееЗнакомство в супермаркете

Один священник отправился в супермаркет. Когда он разложил продукты на кассе, то услышал за спиной фырканье следующего содержания: “О, смотрите, поп сколько себе понабрал… Учит народ нищете, а сам себе понабрал, чтобы обожраться! Пузо какое отъел…”.Это был голос 50-летне…

Читайте далее7 СЕКРЕТОВ СЧАСТЬЯ ОТ АФОНСКИХ СВЯТЫХ И СТАРЦЕВ

Наверное, нет на земле такого человека, который не мечтал бы стать счастливым. Но представление о счастье у каждого свое. Кто-то видит счастье в материальном достатке и богатстве, кто-то в успехе и популярности у окружающих, кому-то для счастья не хватает второй половинки, к?…

Читайте далееИстория из жизни старца Николая Гурьянова.

Батюшка перед вкушением пищи, как обычно, прочитал над ней долгую молитву. Рядом была компания не смиренно настроенных молодых людей. Они это заметили и решили немного подшутить над батюшкой. Подсаживаются и один из них говорит: – Батюшка, а у Вас там в деревенской забытой г…

Читайте далее

Оценка 3.4 проголосовавших: 14
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here