И во веки веков аминь

Детально: и во веки веков аминь - со всех открытых источников и разных уголков мира на сайте 1000-molitv.ru для наших уважаемых читателей.

Поздравляю всех с продолжающимся праздником Рождества Христова! Именно продолжающегося, ведь попразднество этого праздника длиться целых семь дней, которых едва-едва хватает, чтобы прочувствовать это торжество. Но напишу я, пожалуй, не про это.

Множество молитв заканчиваются на такие слова: «И ныне, и присно, и во веки веков. Аминь». Мы так часто слышим их в молитвах, что воспринимаются они как хвостик, без которого нельзя, хотя и не понятно почему. Поделюсь своим восприятием данных слов, и своим молитвенным переживанием, при их звучании.

«Ныне» знаменует наш век, на который нам выпало жить. В смысле не всем людям, а конкретно мне, конкретно ныне живущим. И в это самое нынешнее время мы хотим славить Бога, благословлять и молить Его о Его милости.

Кстати, частые повторения «Его» в молитвах, особенно в псалмах, не случайны. Ведь приговаривая к каждому слову местоимение»Его» мы обозначаем, что предмет, о котором говориться (в нашем случае «милость») исходит лично от Него. И никакой «милости» самой по себе, без Бога — нет, и быть не может. Милость только Его, и всех тех, кому Он её даровал. Вот хороший пример, который намного лучше воспринимается, если брать во внимание написанное выше: «Милость же Господня от века и до века на боящихся Его, и правда Его на сынех сынов, хранящих завет Его, и помнящих заповеди Его творити я» (Пс. 102, 17-18).

Пойдем дальше. «Присно» можно понимать как время, которое было до нашей жизни, и которое наступит после нашей смерти. Ведь с нашей смертью все продолжает быть, как и было до нас. Указывая на время, которое было до нас, мы как бы подтверждаем, что мы присоединяемся к славословию тех людей, которые хвалили Бога до нашей жизни и соответственно будем согласны с теми, кто будет продолжать это дело после нас. Более того, время «присно» заключает в себе даже жизнь тех, кто после смерти пребывает в Раю или Аду.

Но как мы знаем, Рай и Ад будут не вечно, этим обителям душ человеческих придет конец. И даже само время перестанет существовать. И потому следует указать и на следующее время — «веки веков», которые можно понимать как «время», а точнее, вечность, которая наступит после Конца мира, в начале Царства Небесного. Но так как мы не знаем, сколько именно это веков, то говорим «во веки веков». Если посмотреть на старые молитвы, то в некоторых молитвах написано просто «во веки. Аминь». Видимо с какого-то времени Святые Отцы разглядели в этом какую-то конечность, ибо «во веки» можно понимать как время, которое может закончиться через N-ое количество веков. Но так как целью стоит указать не время, а вечность, то и решили добавить еще раз слово «век» во множественном числе. То есть это можно понимать как «и во много много веков». Между прочим к этому приему прибегал сам Христос, указывая прощать брата до седмижды семидесяти раз. И потому стали добавлять «во веки веков», указывая, что веков будет множество, тысячи тысячи. После Второго Пришествия Христова, после Страшного Суда, наступит новый век. И этот век будет не частью чего-то, но целым, которое будет включать в себя части, самой вечностью. Даже слово «вечность» наверняка недостаточно, чтобы описать будущий век. Но не будем всуе философствовать и пойдем дальше.

Если сказать кратно, то «ныне» значит «во время моей жизни», «присно» значит «от создания мира до его конца», а «во веки веков» значит «и в будущем веке».

Разобрались. Но причем тут молитва? Произнося конец любой молитвы мы хотим её, естественно красиво и правильно закончить. И потому последние слова являются всегда завершающим аккордом нашей песни души. И этот аккорд хочется сделать как бы заправкой или приправой, к блюду нашей молитвы, которое мы преподносим Богу. Я вижу в этом окончании следующий смысл.

Во время молитвы мы концентрируемся. Вспоминаем о благодеяниях Богу к нам, думаем о просьбах, скорбим и просим прощения за наши грехи. Каждый сознательный христианин знает насколько это утомительно. И потому, в конце молитвы хочется немного расслабиться, посмотреть на все со стороны. И слова о времени, точнее о его начале без конца приводит нас в исходную точку, с которой мы начинали молитву — к созерцанию. И не просто к созерцанию, а к созерцанию во времени. Мы видим Адама и Еву, их жизнь и падение. Мы видим испытания и радости еврейского народа. Мы наблюдаем за их пленением, освобождением. Мы видим Рождение и Смерть Христа, Его Воскресение и Его заветы. Мы видим нашу жизнь, и даже предвосхищаем будущее. Мы точка в контексте времени. И это помогает нам успокоиться. Отвлечься от своей боли, заботы, нужды. Мы смотрим в вечность как в нечто завораживающее, словно миллиарды звезд на ночном небе. И тем самым пытаемся заглянуть в наше будущее в грядущем веке Царства Божьего. И это созерцание помогает нам найти себя. Найти не суетливого и грешного человека, а того, кто действительно готов оставить все на свете и последовать за Богом.

Желание быть причастником Царства Небесного. Вот это чувство, которое испытываю я в конце каждой своей молитвы.

Слава Отцу, и Сыну, и Святому, и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь.

Нача́льные моли́твы — общепринятый порядок православных молитв, которыми начинаются богослужения и келейное (домашнее) молитвенное правило.

В состав начальных молитв входят:

  1. Возглас священника: «Благослове́н Бог наш всегда́, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в!».
  2. Чтец (псаломщик): Ами́нь! В отсутствии священника, чтец-мирянин с крестным знамением произносит: «Во и́мя Отца́, и Сы́на, и Свята́го Ду́ха. Ами́нь.», затем Иисусову молитву: «Моли́твами Святы́х оте́ц на́ших, Го́споди Иису́се Христе́ Бо́же наш, поми́луй нас. Аминь». При одиночной утренней молитве мирянин вместо Иисусовой молитвы с поклоном произносит молитву мытаря: «Бо́же, ми́лостив бу́ди мне гре́шному!», а затем: «Го́споди Иису́се Христе́, Сы́не Бо́жий, моли́тв ра́ди пречи́стыя твоея́ ма́тере, и всех святы́х, поми́луй нас. Аминь».
  3. «Сла́ва Тебе́, Бо́же наш, сла́ва Тебе́!» (Хвалебная песнь Господу Богу),
  4. «Царю́ Небе́сный,..» (Молитва Святому Духу),
  5. «Святы́й Бо́же, Святы́й Крепкий, Святы́й Безсме́ртный, помилуй нас!» (Трисвятое — 3 раза),
  6. «Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь!» (Краткое славословие Пресвятой Троицы),
  7. «Пресвята́я Тро́ице, поми́луй нас; Го́споди, очи́сти грехи́ на́ша;..» (Молитва ко Пресвятой Троице),
  8. «Го́споди, поми́луй!» — 3 раза,
  9. «Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь!»
  10. «О́тче на́ш, И́же еси́ на небесе́х! Да святи́тся и́мя Твое́,..» (Молитва Господня),
  11. Возглас священника: «Я́ко Твое́ есть Ца́рство и Си́ла и Сла́ва, Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в!»,
  12. Чтец (псаломщик): Ами́нь!,
  13. «Го́споди, поми́луй!» — 12 раз,
  14. «Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь!»,
  15. «Прииди́те, поклони́мся Царе́ви на́шему Бо́гу!» (Поклон),
  16. «Прииди́те, поклони́мся и припа́дем Христу́, Царе́ви на́шему Бо́гу!» (Поклон),
  17. «Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Самому́ Христу́, Царе́ви и Бо́гу на́шему!» (Поклон).

От Пасхи до Вознесения начальные молитвы начинаются с трехкратного чтения или пения тропаря Пасхи: «Христос воскресе из мертвых…» вместо молитвы ко Пресвятой Троице: «Пресвятая Троице…», предыдущие молитвословия опускаются.

От Вознесения до Троицы начальные молитвы начинаются с Трисвятого и далее.

Начальные молитвы часто используются не только в начале богослужения, но и внутри богослужения и в конце его, и даже сами могут являться отдельным богослужением. Отдельные части богослужений начинаются преимущественно не полным (обычным) началом, а только присоединяемым к нему окончанием:

  1. «Прииди́те, поклони́мся Царе́ви на́шему Бо́гу!» (Поклон)
  2. «Прииди́те, поклони́мся и припа́дем Христу́, Царе́ви на́шему Бо́гу!» (Поклон)
  3. «Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Самому́ Христу́, Царе́ви и Бо́гу на́шему!» (Поклон)

Пасхальное началоПравить

В период Светлой седмицы (с Пасхи до Фоминой недели) начальные молитвы не используются. Вместо них совершается Пасхальное начало, которое бывает кратким и полным. Краткое пасхальное начало состоит из троекратного пения или чтения тропаря Пасхи —

 —

«Христо́с воскре́се из ме́ртвых, сме́ртию смерть попра́в, и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в!» Троекратным этим тропарём начинаются и заканчиваются все богослужения и отдельные молитвы вплоть до отдания Пасхи.

Полное пасхальное начало может совершаться только на Светлой седмице с участием архиерея или священника, которые в облачении с кадилом и трехсвечником после возгласа с другими клириками троекратно поют тропарь Пасхи.

  • Затем также троекратно этот тропарь повторяет хор.
  • Затем духовенство поёт первый стих: «Да воскре́снет Бог, и расточа́тся врази́ Его́!»
  • Хор единожды поёт тропарь Пасхи
  • Духовенство поёт второй стих: «Я́ко исчеза́ет дым, да исче́знут!»
  • Хор единожды поёт тропарь Пасхи
  • Духовенство поёт третий стих: «Та́ко да поги́бнут гре́шницы от лица́ Бо́жия, а пра́ведницы да возвеселя́тся!»
  • Хор единожды поёт тропарь Пасхи
  • Духовенство поёт четвёртый стих: «Сей день, его́же сотвори́ Госпо́дь, возра́дуемся и возвесели́мся в онь!»
  • Хор единожды поёт тропарь Пасхи
  • Духовенство поёт запев: «Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху!»
  • Хор единожды поёт тропарь Пасхи
  • Духовенство поёт запев: «И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь!»
  • Хор единожды поёт тропарь Пасхи
  • Духовенство поёт: «Христо́с воскре́се из ме́ртвых, сме́ртию смерть попра́в,!»
  • Хор допевает: «И су́щим во гробе́х живо́т дарова́в!»
  • Кадило и трехсвечник отдаётся пономарям.

ПримечанияПравитьСсылкиПравить

Оглавление [Показать]

ИИСУСОВА МОЛИТВА

Господи Иисусе Христе,
Сыне Божий, помилуй мя грешнаго (3 раза).
Во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа. Аминь.

МОЛИТВА ГОСПОДНЯ

Отче наш, Иже еси на небесах! Да святится имя Твое, да приидет царствие
Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь, и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим, и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго. Яко Твое есть царство, и сила, и слава Отца и Сына и Святаго Духа ныне и присно и во веки веков. Аминь.

МОЛИТВА ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ

О,Пресвятая Дева, Мати Господа, Царица небесе и земли! Вонми многоболезненному моему воздыханию души нашея, призри с высоты святыя Твоея на нас, с верою и любовию поклоняющихся Пречистому Образу Твоему! Се бо, грехми погружаемии и скорбьми обуреваемии, взирая на Твой образ, яко живей Ти сущей с нами, приносим смиренныя моления наши. Не имамы бо иныя помощи, ни инаго предстательства, ни утешения, токмо Тебе, о Мати всех скорбящих и обремененных! Помози нам немощным, утоли скорбь нашу, настави на путь правый нас, заблуждающих, уврачуй и спаси безнадежных, даруй нам прочее время живота нашего в мире и тишине проводите. Подаждь христианскую кончину и на страшном суде Сына Твоего явися нам милосердная Заступница, да всегда поем, величаем и славим Тя, яко благую Заступницу рода Христианского, со всеми угодившими Богу.Аминь!

МОЛИТВА СИМВОЛ ВЕРЫ

Верую во единаго Бога Отца, Вседержителя, Творца небу и земли, видимым же всем и невидимым. И во единаго Господа Иисуса Христа, Сына Божия,
Единороднаго, иже от Отца рожденнаго прежде всех век. Света от света,
Бога истинна, от Бога истинна, рожденна, не сотворенна, Единосущна
Отцу, Им же вся быша. Нас ради человек, и нашего ради спасения сшедшаго с небес, и воплотившагося от Духа Свята и Марии Девы, и вочеловечшася.
Распятаго же за ны при Понтийстем Пилате, и страдавша, и погребенна. И воскресшаго в третий день, по писанием. И восшедшаго на небеса, и седяща одесную Отца. И паки грядущаго со славою судити живым и мертвым,
Его же царствию не будет конца. И в Духа Святаго, Господа,
животворящаго, иже от Отца исходящаго, иже со Отцем и Сыном спокланяема и сславима, глаголавшаго пророки. Во едину, святую, соборную и апостольскую Церковь. Исповедую едино крещение во оставление грехов.
Чаю воскресения мертвых. И жизни будущаго века. Аминь.

ЖИВЫЙ В ПОМОЩИ

Живый в помощи Вышняго, в крове Бога Небеснаго водворится. Речет Господеви:
Заступник мой еси и Прибежище мое, Бог мой, и уповаю на Него. Яко Той избавит тя от сети ловчей, и от словесе мятежна, плещма Своима осенит тя, и под криле Его надеешися: оружием обыдет тя истина Его. Не убоишися от страха нощнаго, от стрелы летящия во дни, от вещи во тме преходящие, от сряща, и беса полуденного. Падет от страны твоея тысяча,и тма одесную тебе, к тебе же не приближится, обаче очима твоима смотриши, и воздаяние грешников узриши. Яко Ты, Господи, упование мое,Вышняго положил еси прибежище твое. Не приидет к тебе зло, и рана не приближится телеси твоему, яко Ангелом Своим заповесть о тебе, сохрани тя во всех путех твоих. На руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою, на аспида и василиска наступиши, и попереши льва и змия. Яко на Мя упова, и избавлю и: покрыю и, яко позна имя Мое.Воззовет ко мне, и услышу его: с ним есмь в скорби, изму его, и прославлю его, долготою дней исполню его, и явлю ему спасение Мое.

МОЛИТВА АНГЕЛУ ХРАНИТЕЛЮ

Ангеле Христов святый, к тебе припадая молюся, хранителю мой святый предан¬ный мне на соблюдение души к телу моему грешному от святого крещения, аз же своею леностию и своим злым обычаем прогневах твою препречистую светлость и отгнах тя от себе всеми студными делами, клеветами, завистию, осуждением презорством, непокорством, братоненавидением и злопомнением, сребролюбием, прелюбодеянием, яростию, скупостию, объядением без сытости и опивством многогла¬голанием, злыми помыслы и лукавыми, гордым обычаем и блудным возбешением, имый самохотение на всякого плотское вожделение. О, злое мое произволение, его же и скоти безсловесних не творят! Да како возможеши воззрети на мя, или приступи¬ти ко мне, аки ко псу смердящему? Которыма очима, Ангеле Христов, воззриши на мя, оплетшася зле во гнусных делах? Да како уже возмогу отпущения просити горьким и злым моим и лукавым деянием, в няже впадаю но вся дни и нощи и на всяк час? Но молюся ти припадая хранителю мой святой, умилосердися на мя грешнаго и недостойнаго раба твоего (имя), буди ми помощник и заступник на злаго моего сопротивника, святыми твоими молитвами, и Царствия Божия причастника сотвори со всеми святыми, всегда, и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь.

Читайте Клубер в Telegram, Instagram и Pinterest.

Включим немного музыки для настроения?

Приведенные ниже молитвы полезно знать наизусть.

Восстав от сна, прежде всякого другого дела, стань благоговейно, представляя себя пред Всевидящим Богом, и, совершая крестное знамение, произнеси):
Во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа. Аминь.
(Затем немного подожди, пока все чувства твои не придут в тишину и мысли твои не оставят все земное, и тогда произноси следующие молитвы, без поспешности и со вниманием сердечным:

Молитва мытаря
Боже, милостив буди мне грешному (Поклон).

Молитва предначинательная
Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, молитв ради Пречистыя Твоея Матере и всех святых, помилуй нас. Аминь. Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Молитва Святому Духу
Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

Трисвятое
Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас. (Читается трижды, с крестным знамением и поясным поклоном).

Молитва Пресвятой Троице
Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.
Господи, помилуй (Трижды). Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне и присно, и во веки веков, аминь.

Молитва Господня
Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

Песнь Богородицы
Богородице Дево, радуйся, Благодатная Марие, Господь с Тобою: благословенна Ты в женах и благословен плод чрева Твоего, яко Спаса родила еси душ наших.

Псалом 50
Помилуй мя, Боже, по велицей милости Твоей, и по множеству щедрот Твоих очисти беззаконие мое. Наипаче омый мя от беззакония моего, и от греха моего очисти мя; яко беззаконие мое аз знаю, и грех мой предо мною есть выну. Тебе единому согреших и лукавое пред Тобою сотворих, яко да оправдишися во словесех Твоих, и победиши внегда судити Ти. Се бо, в беззакониих зачат есмь, и во гресех роди мя мати моя. Се бо, истину возлюбил еси; безвестная и тайная премудрости Твоея явил мне еси. Окропиши мя иссопом, и очищуся, омыеши мя, и паче снега убелюся. Слуху моему даси радость и веселие; возрадуются кости смиренныя. Отврати лице Твое от грех моих и вся беззакония моя очисти. Сердце чисто созижди во мне, Боже, и дух прав обнови во утробе моей. Не отвержи мене от лица Твоего и Духа Твоего Святаго не отыми от мене. Воздаждь ми радость спасения Твоего и Духом владычним утверди мя. Научу беззаконныя путем Твоим, и нечистивии к Тебе обратятся. Избави мя от кровей, Боже, Боже, спасения моего; возрадуется язык мой правде Твоей. Господи, устне мои отверзеши, и уста моя возвестят хвалу Твою. Яко аще бы восхотел еси жертвы, дал бых убо: всесожжения не благоволиши. Жертва Богу дух сокрушен: сердце сокрушенно и смиренно Бог не уничижит. Ублажи, Господи, благоволением Твоим Сиона, и да созиждутся стены Иерусалимския. Тогда благоволиши жертву правды, возношение и всесожигаемая; тогда возложат на олтарь Твой тельцы.

Символ веры
Верую во единого Бога Отца, Вседержителя, Творца небу и земли, видимым же всем и невидимым. И во единаго Господа Иисуса Христа, Сына Божия, Единороднаго, иже от Отца рожденнаго прежде всех век; Света от Света, Бога истинна от Бога истинна, рожденна, несотворенна, единосущна Отцу, имже вся быша. Нас ради человек и нашего ради спасения сшедшаго с небес и воплотившагося от Духа Свята и Марии Девы, и вочеловечшася. Распятого же за ны при Понтийстем Пилате, и стадавша, и погребенна. И воскресша в третий день по Писанием. И возшедшаго на небеса, и седяща одесную Отца. И паки грядущаго со славою судити живым и мертвым, Егоже Царствию небудет конца. И в Духа Святаго, Господа, Животворящаго, Иже от Отца исходящаго, Иже со Отцем и Сыном спокланяема и сславима, глаголавшаго пророки. Во едину Святую, Соборную и Апостольскую Церковь. Исповедую едино крещение во оставление грехов. Чаю воскресения мертвых, и жизни будущаго века. Аминь.

Тропарь Кресту и молитва за Отечество
Спаси, Господи, люди Твоя, и благослови достояние Твое, победы на сопротивныя даруя, и Твое сохраняя Крестом Твоим жительство.

Молитва о живых
Спаси, Господи, и помилуй отца моего духовнаго (имя), родителей моих (имена), сродников (имена), начальников, наставников, благодетелей (имена их) и всех православных христиан.

Молитва о усопших
Упокой, Господи, души усопших раб Твоих: родителей моих, сродников, благодетелей (имена их), и всех православных христиан, и прости им вся согрешения вольная и невольная, и даруй им Царствие Небесное.

В конце всякого молитвословия и всякого дела
Достойно есть яко воистину блажити Тя Богородицу, Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога нашего. Честнейшую Херувим и Славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, Сущую Богородицу Тя величаем.

Иисусова молитва
Господи, Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй мя грешнаго.

Псалом 90
Живый в помощи Вышняго, в крове Бога Небеснаго водворится. Речет Господеви: Заступник мой еси и Прибежище мое, Бог мой, и уповаю на Него. Яко Той избавит тя от сети ловчей, и от словесе мятежна, плещма Своима осенит тя, и под криле Его надеешися: оружием обыдет тя истина Его. Не убоишися от страха нощнаго, от стрелы летящия во дни, от вещи во тме преходящие, от сряща, и беса полуденного. Падет от страны твоея тысяча, и тма одесную тебе, к тебе же не приближится, обаче очима твоима смотриши, и воздаяние грешников узриши. Яко Ты, Господи, упование мое, Вышняго положил еси прибежище твое. Не приидет к тебе зло, и рана не приближится телеси твоему, яко Ангелом Своим заповесть о тебе, сохрани тя во всех путех твоих. На руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою, на аспида и василиска наступиши, и попереши льва и змия. Яко на Мя упова, и избавлю и: покрыю и, яко позна имя Мое. Воззовет ко мне, и услышу его: с ним есмь в скорби, изму его, и прославлю его, долготою дней исполню его, и явлю ему спасение Мое.

Заповеди Божии
Возлюбиши Господа Бога твоего всем сердцем твоим, и всею душею твоею, и всею мыслию твоею. Сия есть первая и большая заповедь. Вторая же подобна ей: Возлюбиши ближняго твоего, яко сам себе. (Евангелие от Матфея, гл.22.ст.37-39)

Десять заповедей Божиих:
Аз есмь Господь Бог твой. Да не будут тебе бози инии разве Мене.
Не сотвори себе кумира, и всякого подобия, елика на небеси горе, и елика на земли низу, и елика в водах под землею, да не поклонишися им, ни послужиши им.
Не возмеши имени Господа Бога твоего всуе.
Помни день субботний, еже святити его: шесть дней делай, и сотвориши (в них) вся дела твоя. В день же седьмый — суббота Господу Богу твоему.
Чти отца твоего и матерь твою, да благо ти будет, и да долголетен будеши на земли.
Не убий.
Не прелюбы сотвори.
Не укради.
Не послушествуй на друга твоего свидетельства ложна.
Не пожелай жены искренняго твоего, не пожелай дому ближняго твоего, ни села его, ни раба его, ни рабыни его, ни вола его, ни осла его, ни всякого скота его, ни всего елика суть ближняго твоего.

(Книга Исход, гл 20, ст.2,4-5,7,8-10,12-17)

Блаженства Евангельские

Блажени нищие духом, яко тех есть Царствие Небесное.
Блажени плачущие, яко тии утешатся.
Блажени кротцыи, яко тии наследят землю.
Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.
Блажени милостивии, яко тии помиловани будут.
Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.
Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.
Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царство Небесное.
Блажени есте, егда поносят вам, и ижденут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще Мене ради. Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.

(Евангелие от Матфея,гл.5,ст.3-12)

Три добродетели: 1. Вера. 2. Надежда. 3. Любовь.

Оценка 3.3 проголосовавших: 27
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here